“Миний туслах” үйлчилгээ

“Миний туслах” үйлчилгээ

 

tuslah.jpg“Миний туслах” үйлчилгээ гэж юу вэ?

Та “Миний туслах” үйлчилгээг ( Missed call log ) идэвхижүүлснээр гар утасны тань цэнэг дууссан эсвэл түр хугацаагаар салгагдсан байх үед гаднаас тань руу залгасан амжилтгүй дуудлага бүрийг бүртгэж, таныг гар утсаа асаахад энэ талаар мэдээллийг мессежээр илгээнэ. “Миний туслах” үйлчилгээг “Юнител”-ийн дараа төлбөрт үйлчилгээ болон урьдчилсан төлбөрт үйлчилгээний бүх хэрэглэгчид ашиглах боломжтой.

“Миний туслах” үйлчилгээний онцлог давуу тал

  • Таны гар утасны цэнэг дууссан, сүлжээний хамрах хүрээнээс гарсан болон бусад холбогдох боломжгүй байх бүх тохиолдолд таны гар утас уруу ирсэн дуудлага бүрийг алдахгүй бүртгэнэ.

  • Таны дугаар холбогдох боломжгүй байх үед тань руу гаднаас дуудлага хийж таны “Миний туслах” үйлчилгээнд бүртгэгдсэн хэрэглэгчдийн нэгж унаж, төлбөр гарахгүй.

  • Та утсаа асааж гаднаас ирсэн дуудлагын талаар мэдээллийг мессежээр авахад нэмэлт төлбөр байхгүй.

“Миний туслах” үйлчилгээний үнэ тариф

  • Дараа төлбөрт хэрэглэгчдийн хувьд сарын суурь хураамж 1200 төгрөг ( үүн дээр НӨАТ нэмж тооцогдоно ) энэ төлбөрийг таны ярианы тухайн сарын нийт төлбөр дээр нэмж тооцох болно.

  • Урьдчилсан төлбөрт үйлчилгээний хэрэглэгчдийн хувьд сарын суурь хураамж 1200 төгрөг ( НӨАТ тооцсон үнэ ) энэ төлбөрийг өдөр бүрийн 40 төгрөгөөр тооцож таны данснаас хасагдах болно.

“Миний туслах” үйлчилгээг идэвхижүүлэхдээ: Та “Миний туслах” үйлчилгээг ашиглахыг хүсвэл “Юнител”-ийн Үйлчилгээний төвд өөрийн биеэр ирэх буюу эсвэл “Юнител”-ийн Лавлах төвийн “328888” “1414” ( гар утаснаасаа үнэгүй ) гэсэн дугаарт холбогдож “Миний туслах” үйлчилгээгээ идэвхижүүлэх боломжтой.

Date: January 10th, 2008 | Categories: Юнител | By: | Comments: 0

Leave a Reply

Message:*

Name:

Email:

Website: